Efektywne pozycjonowanie firmowej strony internetowej
Zaprojektowanie witryny www to tylko początek naszych wydatków związanych z reklamą naszych usług w Internecie. Właściwe wydatki dopiero czają się za rogiem i są związane z dotarciem do jak największej liczby kupujących. Bez tego zaprojektowana witryna internetowa jest właściwie bezużyteczna i nie mamy co liczyć na dopływ nowych kontrahentów. Bynajmniej z tego kanału sprzedaży usług.

Jasne, iż witryny internetowe można traktować jako rozszerzenie oferty, na którą kontrahent trafia z plakatu lub radia. Ale takie traktowanie sprawy jest bardzo niewłaściwe. Największy potencjał potencjalnych kontrahentów drzemie w Internecie. To poprzez wyszukiwarkę Google, jesteśmy w stanie prezentować naszą propozycję sprzedaży milionom potencjalnym klientów. Dzięki reklamie w Google nasza strona www jest na wyciągnięcie ręki dla nich 24 godziny na dobę. To oni decydują, kiedy chcą się z nią zapoznać. Poprzez to chętniej ją wybierają. Nie jesteśmy natarczywi. To oni sami odwiedzają interesujące ich strony internetowe, a na koniec dokonują wyboru korzystnej dla nich oferty. Również badania potwierdzają, iż najbardziej wzmożony ruch w sklepach internetowych jest w godzinach wieczornych oraz w wolne dni od pracy. Nie ma w tym nic dziwnego, właśnie wtedy posiadamy wolny czas.

Toteż tak ważnym aspektem jest dobre promowanie witryny www w Google. Czy jesteśmy w stanie to zrobić samemu, a jeśli nie to ile będzie to kosztować? Jasne, iż wszystko jesteśmy w stanie samemu wykonać. Lecz efekt, może być już różny. Niekoniecznie taki jak byśmy chcieli. Lepiej to powierzyć firmie, która się na tym zna. Cykliczny koszt to rząd od 250 w górę.
Efektywne pozycjonowanie firmowej strony internetowej